سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Food Truck Chef™: Cooking Game v1.3.0 + Mod – بازی آشپزی محبوب مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس نامحدود)
درخواستی شما عزیزان

Food Truck Chef™: Cooking Game بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی و تفننی از استودیوی Nukebox Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Food Truck Chef™: Cooking Game برروی دستگاه اندرویدی تان، یک بازی تفننی جالب در سبک آشپزی را به ارمغان می اورید که در آن می توانید در نقش یک سرآشپز ماهر انواع و اقسام غذاها و فست فودها را درست کنید و در زمان مناسب به دست مشتریان تان برسانید! شما در واقع وَنی دارید که از آن به عنوان یک همبرگر فروشی سیار استفاده می کنید! با همین وَن به سراسر دنیا سفر می کنید و در هر جایی غذاهای مخصوص به همان مکان را آماده خواهید کرد! غذاهایی مثل پیتزا، همبرگر، ساندویچ، کیک، کباب منقلی، سیب زمینی سرخ کرده و غیره که برای درست کردن شان البته به مواد اولیه شان نیز نیاز دارید! بازی Food Truck Chef™: Cooking Game شامل بیش از 250 مرحله مختلف و متنوع است که در آن ها می توانید بیش از 150 نوع غذای مختلف را درست کنید! شما همچنین می توانید وسایل آشپزخانه سیارتان را نیز ارتقا دهید و غذاها را سریعتر آماده کنید! همچنین قادرید بیرون وَن تان را تزئین کنید تا مشتریان بیشتری جمع کنید! وقت آن است که اجاق آشپزخانه تان را روشن کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی و مدیریت رستوران هستید که علی رغم طراحی خوب دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد بدون شک Food Truck Chef™: Cooking Game نظرتان را جلب میکند!

ادامه مطلب

Tap Titans 2 v2.5.6 + Mod – بازی نقش آفرینی – کلیکی شکار غول ها 2 اندروید همراه دیتا
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Tap Titans 2 – شکار غول ها بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن، نقش آفرینی و کلیکی از استودیوی Game Hive Corporation برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Tap Titans 2 استاد شمشیر زن در برابر موجی عظیم و خطرناک تری از غول های مهاجم ایستاده است و از دنیا دفاع می کند! قدرت غول ها بیش از پیش شده اما استاد شمشیر زن هم می تواند از روش های جدیدی برای افزایش قدرت خود استفاده کند و با قدرت بیشتری ان ها را از بین ببرد! در بازی Tap Titans 2 شما نقش استاد شمشیر زن را ایفا می کنید ؛ وقت آن است که شمشیرتان را بردارید و آماده نبردی جدید شوید! امکان رویارویی با 120 غول در 10 محیط فوق العاده زیبا و متنوع در بازی فراهم شده است و امکان به خدمت گرفتن قهرمانان و حیوانات کمکی برای عقب راندن غول ها نیز وجود دارد! اگر به دنبال یک بازی جالب و سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Tap Titans 2 نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Lords Mobile v1.58 – بازی استراتژیک آنلاین پادشاهان موبایل اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.5 از 5.0 و یکی از محبوب ترین بازی های استراتژیک
بازی آنلاین است

Lords Mobile – پادشاهان موبایل بازی جدید و فوق العاده زیبای استراتژی و نقش آفرینی از استودیوی مطرح IGG برای دستگاه های اندرویدی است که بازی های معروف و محبوبی چون CASTLE CLASH را در کارنامه خود دارد و از یک استودیوی معروف می باشد! در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی اندروید باید در دنیایی پر از هرج و مرج، امپراطوری اختصاصی خودتان را تشکیل دهید و با جمع آوری قهرمانانی عجیب و غریب نبروی نظامی خود را بسازید و برای به غارت بردن منابع دیگر کاربران سراسر جهان آماده شوید! گرافیک اچ دی بازی، صداگذاری بسیار زیبا، طراحی عالی و کم نظیر انیمیشن ها، به کار بردن پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و نو ظهور در بازی و دیگر موارد همگی باعث شده است تا این بازی با استقبال عالی روبرو شود و امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را تا به این لحظه از ان خودش نماید که این امتیاز توسط پنج میلیون کاربری که بازی را دریافت کرده اند به دست امده و اتفاقی نیست! اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیکی اندرویدی هستید و دوست دارید یکی از جدیدترین و زیباترین بازی استراتژیک اندروید را تجربه کنید ما به شما بازی جدید کمپانی IGG را پیشنهاد می دهیم که مطمئنا نظر شما را جلب خواهد نمود و از دانلودش پشیمان نخواهید شد!

ادامه مطلب

Super Phantom HD v1.1.1 – بازی آرکید چالش برانگیز و جالب پادشاه ارواح اندروید + تریلر
قیمت 1 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی – نسخه کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای افلاین

Super Phantom HD بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آرکید – تفننی از استودیوی بازیسازی Smirox Games برای اندروید است که با قیمت 1 دلار در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! آیا برای شروع یک ماجراجویی چالش برانگیز آماده اید ؟! از بالا به سمت پایین سقوط کنید، در مسیر سقوط دستاوردها و آیتم های کمکی را یکی پس از دیگری جمع آوری کنید، دشمنان مختلف را از بین ببرید، از برخورد به موانع تمام نشدنی خودداری کنید و برای تبدیل شدن به پادشاه ارواح تلاش کنید! کنترلرهای لمسی ساده و جالب در بازی Super Phantom HD به شما امکان هدایت آسان کارکتر ها را می دهند، بیش از 25 قدرت یو پی اس مختلف را جمع بکنید، با 40 دشمن مختلف مبارزه کنید و ان ها را پشت سر بگذارید، با 6 رئیس منحصر به فرد بجنگید، از موسیقی شگفت انگیز بازی لذت ببرید، با دوستان خود به رقابت بپردازید و از داشتن یک بازی تفننی جالب به وجد بیایید! اگر از علاقه مندان و طرفداران بازیهای ارکید هستید بدون شک Super Phantom HD با حجم ناچیز و طراحی قابل قبول نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Last Heroes – The Final Stand v1.3.2 + Mod – بازی هیجان انگیز کم حجم بازی آخرین قهرمانان اندروید + تریلر
نسخه ی معمولی + نسخه ی مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Last Heroes – The Final Stand – آخرین قهرمانان – موضع نهایی یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و شوتر برای اندروید است که استودیوی بازیسازی RV AppStudios آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و امتیاز خوب 4.0 از 5.0 را کسب کرده است!  در بازی Last Heroes – The Final Stand شما به عنوان یک بازیکن آخرین بازمانده و قهرمانی هستید که چشم امید همه به شماست! در این بازی شما باید با در دست گرفتن انواع سلاح های قدرتمند در مقابل طیف عظیمی از زامبی های بی رحم بایستید و با کمک سلاح ها آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید، در واقع شما در پشت انواع سنگرها به سمت زامبی هایی که به سمت شما حمله می کنند تیراندازی می کنید و می بایستی که قبل از آنکه به شما برسند ان ها را از بین ببرید! بازی Last Heroes – The Final Stand که از اعتیادآورترین بازی های اکشن کم حجم اندرویدی در گوگل پلی معرفی شده است دارای تصاویر خیره کننده اچ دی بوده و به شما این امکان را می دهد که با دوستان در فیسبوک به رقابت بپردازید و یکی از بهترین بازی های اکشن را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Soccer Revolution 2018: 3D Real Player MOBASAKA – انقلاب فوتبال 2018 بازی جدید، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی و فوتبال از استودیوی بازیسازی Idreamsky Creative Limited برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بازی Soccer Revolution 2018 یک بازی ورزشی و فوتبال فوق العاده زیبا با گیم پلی اعتیاداور و گرافیک سه بعدی است که با همکاری FIFPro طراحی و آماده شده است تا طرفداران بازیهای فوتبال از سراسر دنیا را به وجد بیاورد! بیش از 2000 بازیکن واقعی با طراحی فوق العاده زیبا در بازی Soccer Revolution 2018 وجود دارد و البته امکان انتخاب از میان تیم های معروف وجود دارد! حالت های مختلف در بازی Soccer Revolution 2018 به شما تجربه ای بی نظیر از بازیهای فوتبال اندروید را به ارمغان می اورد، امکان ایجاد یک تیم رویایی توسط شما به عنوان یک سرمربی وجود دارد و همچنین می توانید با مدیریت بازیکنان ان ها را برای رسیدن به بهترین بازیکن جهان همراهی کنید، البته امکان ایجاد استادیوم و دیگر کارهای مختلف وجود دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و فوتبال هستید بدون شک Soccer Revolution 2018 با طراحی و ساخت فوق العاده اش تظرتان را جلب میکند .

ادامه مطلب

Final kick v7.5.3 – بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار “فاینال کیک” اندروید همراه دیتا
یک بازی ورزشی جالب، محبوب و سرگرم کننده تقدیم شما
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Final kick: Online football – ضربه نهایی: فوتبال آنلاین یکی از پرطرفداترین، هیجان برانگیزترین و زیباترین بازی های سبک ورزشی اندروید می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Ivanovich Games به صورت کاملا رایگان عرضه شده است. در این بازی شما در نقش یک بازیکن حرفه ای باید به زدن ضربات پنالتی مشغول شوید و یکی از بهترین بازی های ورزشی اندروید را تجربه نمایید. بله… نحوه ی کنترل و شوت زنی در بازی همگی با انگشت دست شما انجام می گیرد و در عرض چند ثانیه می توانید به یک شوت زنی متوسط تبدیل شوید ولی با گذر مراحل قدرت تشخیص دروازبان ها هم افزایش می یابد و در زاویه ی بسیار بدی قرار می گیرید و امکان گل زدن دشوارتر از قبل می شود و این بسیار چالش برانگیز است! پس از اینکه قسمت های اولیه را با موفقیت پشت سر گذاشتید، تیم خود را می سازید و بازیکنان مطرح جهان را در آن عضو می شوید و به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین می پردازید و …! بازی Final kick: Online football تا به این لحظه که در حال خواندن این صفحه هستید بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دانلود شده و از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازیهای فوتبال اندروید به شمار می رود.

ادامه مطلب

Sonic Forces Speed Battle بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای آرکید و ماجراجویی از استودیوی مشهور و مطرح SEGA برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار به درخواست شما ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به طور کلی Sonic Forces Speed Battle در سبک رانر طراحی شده است اما تفاوت هایی با بازیهای رایج این سبک مثل Subway Surfers دارد! تفاوت اصلی این بازی با بازیهای معمول سبک رانر، این است که در Sonic Forces: Speed Battle هدف شما فقط جاخالی دادن از موانع، جمع آوری سکه و رسیدن به خط پایان نیست؛ بلکه در کنار تمام این کارها، باید با سه رقیب دیگر هم مسابقه بدهید که همگی توسط گیمر‌های واقعی کنترل می شوند! درست است که در بازی Sonic Forces Speed Battle باید مواظب برخورد به موانع باشید و سعی کنید سکه های زیادی را در طول مسیر جمع آوری کنید، اما اصلی ترین هدف شما در بازی رسیدن به خط پایان پیش از رقبا و اول شدن است ؛ تمام عوامل دیگر هم در همین راستا در بازی گنجانده شده اند و مثلا با برخورد با موانع، سرعت شما کم می شود و شانس تان برای اول شدن کاهش می یابد یا با رفتن روی یک سری پلتفرم های خاص، سرعت حرکت تان بیشتر میشود! طیف گسترده ای از پاور آپ ها در دسترس هستند که می توانید ان ها را جمع آوری کرده و سرعت تان را افزایش دهید!

ادامه مطلب

Dungeon Hunter 5 V3.3.0j – نسخه پنج بازی اکشن فوق العاده زیبای شکارچی سیاه چال برای اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده با سبک اکشن و RPG از استودیوی پرآوازه گیملافت
جدیدترین نسخه موجود در گوگل پلی

Dungeon Hunter 5 – Action RPG نسخه ی پنجم از بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده شکارچی سیاه چال از کمپانی معروف و پرآوازه ی گیملافت برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید ان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را حضور تمامی کاربران دوستدار بازی های اکشن و نقش آفرینی معرفی نماییم! نسخه ی پنج بازی بدین صورت در گوگل پلی عرضه شده است: “پس از شکست تهاجم شیطان در Kingdom of Valenthia دنبا در هم می پاشد و تنها رزمندگان می توانند دنیا را از این وضعیت خارج کنند!” هم اکنون شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین می روید و  این وظیفه ی شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با دشمنان رفته و نابودشان کنید! اگر به بازی های اکشن با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین، اعتیاداورترین و مهیج ترین های این سبک هستید بدون هیچگونه شکی بازی خارق العاده ی Dungeon Hunter 5 را دریافت کنید!

ادامه مطلب

Brutal Street 2 v0.9.43 Full – بازی اکشن و مبارزه ای جالب و محبوب اندروید همراه دیتا
یک بازی مبارزه ای محبوب به درخواست شما عزیزان
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Brutal Street 2 – دعواهای کوچه خیابانی 2 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازیسازی Black Pearl Games Ltd برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! اگر از علاقه مندان به بازیهای مبارزه ای باشید بدون شک Brutal Street 2 با یک ساخت دو بعدی و طراحی خوب نظرتان را جلب میکند! از هنگ کنگ تا آمریکا، این نبردها هیچ گاه تمامی ندارند! وقت مبارزه است , تمام 8 قهرمان شما گرد هم آمده اند و آماده اند تا به مبارزه بپردازند! در بازی Brutal Street 2 کنترل مبارزها بر عهده شماست و می توانید با حرکت دادن و دستور دادن به ان ها، آن ها را سر وقت دشمنان موجود در پیش رو بفرستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! گرافیک زیبا و حرکات کاملا طبیعی کاراکترها،وارد کردن ضربات مختلف به دشمنان و از میان برداشتن آن ها، کنترلرهای آسان برای هدایت شخصیت ها، امکان تشکیل گروهی از قهرمانان و استفاده از ان ها در مبارزات، طراحی عالی سلاح ها، رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان، طراحی و ساخت جالب همانند بازیهای مبارزه ای قدیمی و … از جمله مواردی هستند که باعث میشوند شما با نصب Brutal Street 2 برروی دستگاه اندرویدی تان یک بازی اکشن خاص را تجربه کنید!

ادامه مطلب