سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

King of Thieves v2.22.1 ZeptoLab – بازی اعتیادآور شاه دزد در زمینه استراتژیک برای رقابت با کاربران سراسر جهان – آنلاین
امتیاز 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون دریافت از Market Android (گوگل پلی)
آپدیت 30 آبان 1396 همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران

King of Thieves – شاه دزد بازی زیبا، محبوب و اعتیاداور در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی ZeptoLab برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه و این ساعت بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی از 263 کشور دنیا تنها از Google Play دانلود شده است و از برترین بازی های دسته بندی Strategy به شمار می رود. این بازی با عنوان “طلاهای دیگران را بدزد و نگذار که طلاهایت را بدزدند!” عرضه شده است و در در آن شما کنترل یک مکعب سیاه دو چشم که مثلا قرار است دزد باشد را بر عهده می گیرید و به گنجینه های طلا نفوذ خواهید کرد!  در مسیر رسیدن شما به صندوق چه های طلا موانع زیادی همانند تیغ های برنده، تیربار و محافظ های غول پیکر وجود دارند تا دزدی آن چنان هم مثل آب خوردن نباشد، اگر موفق به دزدیدن طلاها شدید، وقت آن می رسد که به خزانه ی شخصی تان برگردید و این اموال دزدی را به صندوقچه تان اضافه کنید.  همانطور که گفته شد بازی دزدی دزدان از یکدیگر است؛ حالا که اقدام به دزدی کرده اید می بایست انتظار سرقت خزانه خود را هم داشته باشید چرا که تمام کاربران آنلاین بازی دزدند! برای اینکه خطر سرقت از صندوقچه تان را به حداقل برسانید، شما هم می توانید با پیشرفت در بازی جوانب امنیتی را در نظر بگیرید و برای خزانه خود موانعی را طراحی کنید، اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه دارید به هیچ وجه بازی King of Thieves را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Shadow of Death: Dark Knight v1.17.0.1 + Mod – بازی اکشن سایه مرگ اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (کریستال و جمجمه نامحدود)
تست شده با اجرای آفلاین

Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting – سایه ی مرگ: شوالیه تاریکی بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن برای اندروید است که ساعت ها قبل استودیوی بازیسازی Zonmob Game Studio نسخه اول ان را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Shadow of Death شما در نقش کارکتر اصلی به ایفای نقش می پردازید، در صفحه 2.5 بعدی از سمت چپ صفحه نمایش به سمت جلو حرکت کرده و تمام موجودات سر راهتان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و برای رسیدن به هدف اصلی تلاش کنید! همانطور که از اسم بازی مشخص است، کارکتر اصلی یک استیکمن با اسم “مکس” است که با قدرت های خودش می تواند همه را نابود کند! با جوی استیک سمت چپ صفحه نمایش حرکت کنید و با دکمه های مربوط به قدرت که در سمت راست موجود هستند به دشمنان بتازید و ان ها را یکی پس از دیگری بکشید و برای صعود به ماموریت های بعدی ساعت ها سرگرم باشید! بازی Shadow of Death نسبت به حجم کمش عالی طراحی شده است و ان را به همه دوستداران بازیهای اکشن و RPG پیشنهاد می دهیم!

ادامه مطلب

King of Raids: Magic Dungeons v2.0.10 + Mod – بازی اکشن عالی پادشاه حملات اندوید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

King of Raids: Magic Dungeons – پادشاه حملات: سیاهچال های جادویی بازی محبوب و جدید در سبک بازیهای اکشن از OneGeekJob برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و برای اولین بار در ایران قصد معرفی آن را حضور شما کاربران همیشگی داریم! داستان کلی بازی را اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “تاریکی همه جا را فرا گرفته است و شما تنها امید مردم شهر برای بازگرداندن عدالت هستید! با دشمنان وحشی و هیولاهای بدجنس به مبارزه بپردازید و با عبور از تله های مرگبار برای پیروزی تلاش کنید!” این بازی مخصوص دوستداران بازیهای نقش آفرینی و HACK N SLASH طراحی شده است و در آن شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید به ایفای نقش بپردازید! کنترلرهای لمسی بازی به شما این امکان را می دهند که کارکتر اصلی را به هر مکانی که می خواهید پیش ببرید و با سلاح ها و ابزارهای در دسترس دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری نابود بکنید! نبردهای شما تماما در سیاه چال هایی متنوع صورت می پذیرد و بازی نسبت به حجمش عالی طراحی شده است و به همه طرفداران بازیهای اکشن، نقش آفرینی و هک ان اسلش پیشنهاد داده می شود!

ادامه مطلب

Marvel Puzzle Quest به فارسی (پازل مارول) بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های فکری و پازل محصولی از کمپانی بازی سازی D3Publisher برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است! در این بازی شما قادر خواهید بود یک تیم بزرگ از بزرگترین قهرمانان و خائنانی فوق العاده از مارول را بسازید و پازل های مختلفی که به شما داده می شود را یکی پس از دیگری حل نمایید. 3 حالت برای بازی و پیش بردن مراحل وجود دارند یکی از آن ها حالت ISO -8 می باشد که در آن جامعه ی قهرمانان تمام تلاششان را می کنند تا برای بهبود اوضاع چاره ای پیدا کنند و به این اوضاع پایان دهند! در بازی Marvel Puzzle Quest: Dark Reign شما به عنوان یک بازیکن می توانید قهرمانان مورد علاقه ی خودتان را بسازید، آن ها را رفته رفته قدرتمندتر سازید و در مقابل دشمنان به مبارزه بپردازید و از قدرت آن ها بهره ببرید ؛ هر یک از این قهرمانان توانایی های خاص خود را دارند و در مراحل مختلف به آن ها نیاز خواهید داشت، پس تمام تلاشتان رابه کار بگیرید تا بتوانید پازل ها را یکی پس از دیگری حل نمایید و قهرمانان جدید را باز کنید.

ادامه مطلب

Tallowmere v350.2 + Mod – بازی اکشن جالب و محبوب خانوم تالمیر مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سلامتی، کلید، جمجمه و پول بی نهایت)
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Tallowmere بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده با ساخت پیکسلی در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Chris McFarland برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Tallowmere شما به عنوان کارکتر اصلی به ایفای نقش می پردازید، خانوم Tallowmere ماجراجویی جدیدش را در سیاه چال برای پیدا کردن عشقش آغاز می کنید و در این راه باید او را همراهی کنید! طیف عظیمی از هیولاها و موجودات زشت در این سیاهچال حضور دارند که با تجهیزات و سلاح های در دسترس تان می توانید ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و از سیاهچالی به سیاهچال دیگر وارد شوید! کنترلرهای لمسی عالی در بازی Tallowmere به شما این امکان را می دهند که در صفحه ی دو بعدی حرکت کرده و انواع کارهای از بی نبردن دشمنان، باز کردن درب ها و … را انجام دهید و البته ناگفته نماند می توانید یک کنترلر به گوشی وصل کنید و با ان کارکتر را هدایت کنید! اگر به دنبال یک بازی درگیر کننده با گیم پلی خاص هستید که برای ساعت ها سرگرمتان کند، Tallowmere را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Idle Miner Tycoon v1.44.2 + Mod – بازی جالب شبیه سازی معدن مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده – امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Idle Miner Tycoon – معدن دار بازی محبوب و پرطرفدار در سبک بازیهای شبیه سازی از استودیوی بازی سازی Fluffy Fairy Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بایوریم! اگر احساس می کنید از علاقه مندان به بازیهای معدن داری و یا شبیه ساز معدن هستید، همین الان Idle Miner Tycoon را برروی گوشی اندرویدی تان نصب کنید و سپس معدن طلای خود را مکانیزه کنید، درآمدهای خود را مدیریت کنید و تبدیل به یکی از کله گنده های صنعت معدن داری شوید! وقت آن است که امپراطوری طلایی تان را گسترش دهید، پول بیشتری به جیب بزنید و مدیرانی استخدام کنید تا این روند به طور خودکار ادامه پیدا کند! فکر می کنید بتوانید به بزرگترین معدن دار طلا تبدیل شوید؟! یک معدن در دستان شماست و مدیریت همه قسمت های ان نیز بر عهده تان است به طوری که قادرید مدیرانی برای بخش های مختلف ان استخدام کنید و به طور کلی برای سوداوری بیشتزر تلاش به خرج دهید!

ادامه مطلب

Dragon Shadow Battle Warriors: Super Hero Legend 1.3.50 + Mod – بازی نبرد سایه ها اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Dragon Shadow Battle Warriors: Super Hero Legend بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن  و مبارزه ای برای دستگاه های اندروید است که استودیوی ONEGAME STUDIO آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده و تا به امروز ده ها میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. در بازی Dragon Shadow Battle Warriors: Super Hero Legend کنترل کارکتر اصلی که “سایه اژدها” نام دارد، در دستان شماست ؛ ظاهر کارکتر خود را با ده ها آیتم مختلف سفارشی کنید و پس از ان وارد نبردهایی سهمگین برای از بین بردن دشمنان شوید! طیف گسترده از مهارت ها و توانایی ها برای کارکتر اصلی در دسترس است که با ارتقای شخصیت می توانید ان ها را باز کنید و با قدرتی چند برابر دشمنان را از پای در اورید! بر خلاف بازیهای مبارزه ای که تاکنون دیده اید، مبارزه ی کارکترها در بازی Dragon Shadow Battle Warriors: Super Hero Legend در فضا صورت می پذیرد و شما برای پیروزی در نبردها باید علاوه بر جاخالی دادن به سمت دشمنان یورش ببرید و با ضربه های پشت سر هم او را از پای دراورید! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و مبارزه ای هستید بدون شک Dragon Shadow Battle Warriors: Super Hero Legend نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Free Fire – Battlegrounds 1.6.6 Full – بازی اکشن بقا در جزیره دور افتاده مخصوص اندروید همراه دیتا
یک بازی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل
پیشنهاد ویژه

Free Fire – Battlegrounds یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Free Fire – Battlegrounds که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 30 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرید! در دنیای آزاد Free Fire – Battlegrounds که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! اگر از علاقه ندان به بازیهای اکشن و سبک بقا هستید بدون شک Free Fire – Battlegrounds با ساخت، طراحی و گیم پلی فوق العاده نظرتان را جلب میکند و تجربه ای متفاوت و یا یادماندنی از بازیهای اندروید را برایتان به ارمغان می اورد.

ادامه مطلب

Raft Survival : Ultimate v3.0 + Mod – بازی بقا در اقیانوس مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Raft Survival : Ultimate بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه سازی و بقا از استودیوی بازیسازی VADE برای تبلت ها و گوشیهای اندروید است که تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Raft Survival : Ultimate خانه ی شما یک اقیانوس بی انتهاست، همسایگان تان کوسه های بی رحم هستند و تنها پناهگاه تان یک قایق است! شما باید در این شرایط سخت زنده بمانید و برای فرار و رهایی از این مکان عذاب اور تلاش کنید! با ابزارهای در دسترس تان یک سلاح بسازید تا بتوانید با ان ها کوسه های خطرناک را از خود دور کنید، با صید ماهی غذای مورد نیازتان را مهیا سازید، با بازارهای در دسترس خانه ای برای خود بسازید و با انجام کارهای دیگر برای بقای خود تلاش کنید! پس از معرفی بازیهای مختلف در سبک بقا این بار نوبت به Raft Survival : Ultimate رسیده است که برای بار دیگر در محیطی هایی جذاب همچون اقیانوس، صخره ها و .. شما را برای ساعت ها به گوشی میخکوب کند! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید به هیچ وجه Raft Survival : Ultimate را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Ultimate Fishing Simulator v1.0 + Mod – بازی ماهیگیری سرگرم کننده و جالب اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Ultimate Fishing Simulator بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز از نوع ماهیگیری از استودیوی بازیسازی PlayWay SA برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Ultimate Fishing Simulator شما در 12 مکان مختلف واقعی از شهرهای مختلف جهان به ماهیگیری مشغول میشوید، سفرهای شما به 6 شهر از کشورهای مختلف خواهد بود، شهرهایی چون ورشو، پاریس، هامبورگ، نیویورک، اتاوا و غیره! مجموعه عظیمی از تجهیزات و ابزارهای ماهیگیری در دسترس شماست که با ان ها می توانید به ماهیگیری بپردازید و از صید ماهی لذت ببرید! طیف گسترده ای از ماهی مختلف در بازی Ultimate Fishing Simulator وجود دارند که می توانید ان ها را صید کنید و به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای ماهیگیری هستید مطمئن باشید محو و مجذوب گرافیک اچ دی، صداگذاری فوق العاده، ساخت عالی و به طور کلی گیم پلی اعتیاداور Ultimate Fishing Simulator میشوید!

ادامه مطلب