سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

WarZ: Law of Survival – جنگ زد: قانون بقا بازی جدید، جالب و فوق العاده در سبک بازیهای اکشن – ماجراحویی – زنده ماندن از استودیوی بازیسازی Noelle Collier برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی اش کرده ایم! در بازی WarZ: Law of Survival همانند دیگر بازیهای سبک بقا شما باید تمام تلاش خودتان را به کار بگیرید تا بتوانید در دنیایی بزرگ زنده بمانید!

ادامه مطلب

Run Sausage Run! v1.9.2 + Mod – بازی سرگرم کننده و پرطرفدار دوی سوسیس اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Run Sausage Run – بدو سوسیس بدو بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای تفننی – آرکید از استودیوی بازیسازی Crazy Labs by TabTale برای اندروید است که تا به امروز حدود پنجاه میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی Run Sausage Run شما به عنوان یک بازیکن می بایست به یک سوسیس بیچاره کمک کنید تا زنده بماند! کابوس این سوسیس به واقعیت پیوسته است ؛

ادامه مطلب

City Island 4: Sim Town Tycoon v1.7.11 + Mod – بازی جدید و هیجان انگیز “سیتی ایسلند 4” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه

City Island 4: Sim Town Tycoon نسخه چهارم از بازی فوق العاده زیبای شهرداری سیتی اسلند از استودیوی Sparkling Society برای اندروید است که ساعت ها قبل به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های شهر داری و استراتژیک معرفی نماییم! در نسخه 4 از بازی نیز همانند نسخه های قبلی شما می بایست به گسترش جزیره ی خودتان بپردازید ؛ انواع ساختمان ها را برای شهروندان بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید، از انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره ی خود بهره ببرید و با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ی کم نظیر و سفارشی را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

ادامه مطلب

Fairway Solitaire Blast بازی جدید، فوق العاده زیبا و دوست داشتنی در سبک بازیهای کارتی از استودیوی بازیسازی مطرح Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و برای اولین بار در ایران به همراه مود برای دانلود عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش پیش روی شماست! قوانین Fairway Solitaire Blast همانند دیگر بازیهای محبوب کارتی آسان است، شما باید با قرار دادن کارت هایی با شماره بیشتر برروی کارت های موجود بیش از 700 مرحله چالش آور را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!

ادامه مطلب

Dream League Soccer 2018 v5.054 + Mod – بازی فوتبال فوق العاده رویایی اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین
پیشنهاد ویژه

Dream League Soccer 2018 نسخه 2018 از بازی فوق العاده زیبا و محبوب لیگ رویایی از استودیوی بازیسازی First Touch برای اندروید است که همین چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه جدید ان در گوگل پلی بودیم و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازی های ورزشی مخصوصا فوتبال معرفی نماییم. فوتبالی که ما همیشه از آن یاد می کرده ایم اکنون دچار دگرگونی شده است! Dream League Soccer 2018 شانس شما برای ساخت برترین تیم فوتبال کره زمین می باشد! در این بازی شما می توانید بازیکنان جدید را به خدمت بگیرید، است

ادامه مطلب

My Diggy Dog v2.280 + Mod – بازی ماجراجویی جالب سگ حفار من مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

My Diggy Dog – سگ حفار من بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی از استودیوی King Bird Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به درخواست شما عزیزان، حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! زمانی سگ دوست داشتنی به اسم Marty به همراه صاحبش در جستجوی گنج و اشیاء باست

ادامه مطلب

Hungry Dragon™ v1.4 Full + Mod – بازی اکشن فوق العاده زیبا و جالب اژدها گرسنه اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی اکشن جذاب و خاص از کمپانی بازیسازی مشهور یوبی سافت برای اندروید
تست شده با اجرای کاملا افلاین و بدون نیاز به اینترنت

Hungry Dragon – اژدهای گرسنه بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای تفننی – اکشن از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Ubisoft Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز ده ها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و جدیدترین و آخرین آپدیت اش به درخواست شما و برای اولین بار در ایران پیش روی شماست! در بازی Hungry Dragon شما می توانید در نقش 10 اژدهای گرسنه و خشمگین ظاهر شوید و در دنیای بزرگ قرون وسطایی هر ان چیزی که سر راه خود دیدید را یکی پس از دیگری بخورید!

ادامه مطلب

Shadow Fight 3 Full v1.9.2 + Mod – بازی خارق العاده نبرد سایه ها 3 اندروید همراه دیتا + تریلر
یک بازی کنسولی فوق العاده زیبا با طراحی عالی و گیم پلی اعتیاداور تقدیم شما
آپدیت جدید 30 فروردین ماه 1397 همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه

Shadow Fight 3 – شادو فایت 3 نسخه سوم از بازی فوق العاده زیبا، محبوب و بی نظیر مبارزه سایه از استودیوی بازی سازی مطرح Nekki برای دستگاه های اندروید است که مثل همیشه تصمیم گرفتیه ام جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای اولین بار در ایران حضور شما علاقه مندان به بازیهای اکشن و شما دوستانی که منتظر انتشار این بازی کم نظیر بودید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! با نصب Shadow Fight 3 برروی دستگاه اندرویدی تان ؛ عصر جدیدی از مبارزه افسانه ای را تجربه خواهید کرد! در Shadow Fight 2 شما به مبارزه با حریفانی قدر می پرداختید که به صورت سایه بود

ادامه مطلب

World Chef v1.34.19 + Mod – بازی پرطرفدار سر آشپز جهانی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده)
بازی آنلاین است

World Chef – سر آشپز جهانی بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای آشپزی از استودیوی بازیسازی Social Point برای گوشی ها و تبلت های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان ان را حضور شما دوستداران بازیهای آشپزی معرفی کرده ایم! World Chef بازی است که آب از دهان شما راه می اندازد به طوری که شاید مجبور باشید مثل بچه ها پیش بند ببندید !این بازی “آشپز جهانی” است ؛ بازی که در آن هیچ گاه آشپزخانه سرآشپز تعطیل نمی شود و گارسون ها همیشه لبخند به لب دارند!

ادامه مطلب

Blast Squad بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی Chiseled Games Limited برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم پیشگام شویم و ان را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Blast Squad شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می پردازید، رقابت های فوق العاده مهیج و کم نظیر آن هم در نبردهای 3v3 !

ادامه مطلب