سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Art of War 3: PvP RTS modern warfare strategy game – هنر جنگ 3 بازی استراتژی پرطرفدار و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Gear Games برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Art of War 3 شما می توانید با دیگر بازیکنان در جنگ های PvP شرکت کنید

، تاکتیک های مبارزه ای جدید را بسازید، راهبردهای پیروزی خود را ارتقا دهید، ارتش پیاده نظام، تانک ها، وسایل نقلیه زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی را برای به دست آوردن برتری بر دشمن در نبردها حرکت دهید! جهان بر اساس یک درگیری جهانی بر هم ریخته است و شما باید از میان دو جناح Confederation و Resistance یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با جناح دیگر به مبارزه بپردازید تا پیروز میدان شوید! بازی Art of War 3 بهترین بازی استراتژی اندروید شناخته شده است و در ان می توانید تمام واحد ها را به طور مستقل هدایت کنید ؛ به سمت دشمنان واقعی از سراسر جهان حمله ور شوید و یکی از زیباترین بازیهای استراتژیک را تجربه کنید. اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید بدون شک Art of War 3 با طراحی و ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند ؛ ان را تست بکنید و بگویید چه امتیازی به ان می دهید؟!

بازی Art of War 3: PvP RTS modern warfare strategy game تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و بر اساس هزاران رای امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کرده است که ما در جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید.

نکات تکمیلی :

1 – بازی Art of War 3 اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی Art of War 3 هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – زین پس همیشه اپدیت بازی را همزمان با انتشار از همین صفحه دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.61 :

* اضافه شدن ده ها ویژگی جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 


لـیـنـک دانلـود