سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Soccer Manager 2018 – مدیریت فوتبال 2018 بازی محبوب، پردانلود و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ورزشی و مدیریت فوتبال از استودیوی بازیسازی Soccer Manager Ltd برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! همانند دیگر بازیهای مدیریت فوتبال، در بازی Soccer Manager 2018 شما به عنوان مدیر یک باشگاه فوتبال ظاهر میشوید

؛ کسی که تمام اختیارات باشگاه در دستان اوست! شما می توانید تیم اختصاصی تان را بسازید، بازیکنان مختلف را استخدام کنید، برای تیم تان یک ورزشگاه ایجاد کنید و با کسب درامد به ارتفای باشگاه برای رسیدن به صدر جدول امتیازات بپردازید! شما قادرید از میان 800 باشگاه مختلف از 35 کشور سراسر دنیا یکی را انتخاب کنید و سپس با سفارشی سازی نام تیم، لباس و دیگر موارد تیم رویایی تان را ایجاد کنید! درست همانند یک مدیر باشگاه واقعی تصمیمات کارساز از جمله انجام مذاکره برای حمایت مالی و ارتقای بخش ها را انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت باشگاه فوتبال هستید به هیچ وجه Soccer Manager 2018 را از دست ندهید ؛ این بازی با یک میلیون دریافت و هزاران رای امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کرده و خود نشان از برتری ان نسبت بازیهای مشابه است.

بازی Soccer Manager 2018 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز عالی 4.7 از 5.0 است که ما در جدیدترین و آخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Soccer Manager 2018 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است .

توجه :

1 – بازی Soccer Manager 2018 اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی Soccer Manager 2018 هک نمیشود و نسخه مود ندارد
3 – از این به بعد جدیدترین و آخرین نسخه بازی Soccer Manager 2018 را همزمان با انتشار از همین صفحه دریافت بکنید .

تغییرات نسخه ی V1.3.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع باگ های بازی .

 


لـیـنـک دانلـود