سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Merge Dragons! v2.4.0 + Mod – بازی پازل جالب و محبوب ترکیب اژادر اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Merge Dragons – ترکیب اژادر بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل از استودیوی بازیسازی Gram Games Limited برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Merge Dragons برروی دستگاه اندرویدی تان، یک بازی شبیه سازی جالب با محیطی خیالی و گرافیکی کارتونی و همراه با پازل های جالب و منحصر به فرد را تجربه می کنید که شما را به سرزمین اژادر خواهد برد! گام در سرزمین اسرار آمیز اژادر بگذارید، گونه های افسانه ای اژادر را پیدا کنید

، آن ها را با هم ترکیب کنید و به اژادر بهتر و بهتری دست پیدا کنید! داستان بازی را اینگونه از زبان خود سازنده بیان می کنیم: “سرزمین اژادر جایی است میان ابرها و دره ای در آن وجود دارد به نام دراگونیا! روزی از روزها زامبلین های خبیث زیبایی این دره را از بین می برند و آن را طلسم کردند! هم اکنون تنها راه نجات این دره استفاده از قدرت های جادویی و ترکیب اژادر با هم یا حتی با چیزهای دیگری همچون تخم اژادر، درخت ها، گنج ها، ستاره ها، گل های جادویی و موجودات افسانه ای است! تخم اژادر را با هم ترکیب کنید و به اژادری جدید و قوی تر دست پیدا کنید! علاوه بر این قادرید از انجام بازی های پازلی کوچکی در سبک تطبیق ساز که در این بازی گنجانده شده اند نیز لذت ببرید و از جوایز و سکه هایی که کسب می کنید، برای ارتقای اژادر تان استفاده کنید!” اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل اندروید هستید بدون شک Merge Dragons با طراحی و ساخت خوبش نظرتان را جلب خواهد نمود!

بازی Merge Dragons هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.6 از 5.0 است که ما در آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت نمایید، راستی… همانند دیگر بازیهای موجود در سایت Merge Dragons نیز توسط ما تست شده و به صورت آفلاین اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v2.4.0 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 


لـیـنـک دانلـود