سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Redbros 3.1 Full- بازی ماجراجویی جالب و پرطرفدار برادران سرخ اندروید + تریلر
یک بازی خاص با میلیون ها دانلود از گوگل پلی و امتیاز 4.7 از 5.0
تست شده با اجرای افلاین

Redbros – برادران سرخ بازی محبوب، فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن – ماجراجویی از استودیوی بازیسازی PlayHard.Lab برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین و آخرین آپدیت اش را برای دانلود عرضه کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از بازیهایی که در ان ها کارکتر به صورت خودکار حرکت میکند و کارها را انجام میدهد، خسته شده اید بدون شک Redbros با دارا بودن ساخت فوق العاده و البته امکان انجام همه کارها توسط شما نظرتان را جلب میکند! وقت آن است که وارد قلعه شوید، قهرمانانی که دشمنان تان اسیر کرده اند را آزاد کنید و در نهایت پادشاه اسکلت ها را شکست دهید! با کمک انگشت خود می توانید تمام نیروها را یکجا مدیریت و هدایت کنید، آرایش نظامی و تاکتیک های خاص به شما کمک می کنند تا بتوانید به هدف خود نزدیک شوید ؛ شما با یک حرکت انگشت می توانید بیش از 20 کاراکتر را در آن واحد کنترل کنید و یا با دو انگشت خود تقسیم نیروها را انجام دهید و اینطور بگوییم که پیروزی در سر انگشتان شماست! با قرار دادن تله های مختلف در مسیر دشمنان ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! بیش از 47 کارکتر خاص در بازی Redbros وجود دارد که امکان استفاده از ان ها برای تان وجود دارد! اگر از علاقه مندان به بازیهای خاص هستید بدون شک Redbros با ساخت بی نظیرش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Need for Speed Most Wanted v1.3.103 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و متفاوت نید فور اسپید: ماست وانتد اندروید + تریلر
قیمت 4.99 دلار و بیش از 5 میلیون فروش در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا آفلاین
پیشنهاد ویژه

Need for Speed Most Wanted بازی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی و خیره کننده در سبک بازی های ماشین سواری و مسابقه ای از استودیوی مطرح ELECTRONIC ARTS می باشد که نسخه های مختلف آن برای کنسول های مختلف از جمله آیفون ، اندروید و ویندوز منتشر شده است. نسخه ی جدید این بازی امروز در مارکت اندروید منتشر شد و محصولی از کمپانی EA Games می باشد و با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود. اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که به سبک بازی های ماشینی علاقه مندند حتما اسم این بازی به را بارها شنیده اید !جلوه های ویژه ، محیط طبیعی ، صداگذاری حرفه ای و گرافیک عالی و هیجانی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری را در دیوایس اندرویدی شما به ارمغان بیاورند. در بازی Need for Speed™ Most Wanted شما باید به مسابقه با خلافکاران بپردازید و اتومبیل های آنان را بدست بیاورید ، از طرفی مواظب نیروهای پلیس باشید چرا که آن ها نیز به دنبال شما هستند! این بازی تجربه ای متفاوت از بازی های سبک رَسینگ را در موبایل شما به ارمغان می آورد و شما می توانید با 35 تا از بهترین اتومبیل های جهان به مسابقه با رقبا بپردازید.

ادامه مطلب

Magic Tiles 3 v3.9.2 + Mod – بازی موزیکال جالب و محبوب کاشی های جدویی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای بدون مشکل

Magic Tiles 3 – کاشی های جادویی 3 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای موزیکال از استودیوی بازی سازی Amanotes JSC برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و توانسته تا به این لحظه بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی موزیکال به شمار می رود! این بازی که با الهام از بازی محبوب و نام آشنای “Piano Tiles 2 ” ساخته شده است، به شما امکان نواختن موزیک با پیانو را می دهد به طوری که باید با سرعت عمل بالای خود کاشی های موجود در صفحه نمایش را لمس کنید و اقدام به نواختن موزیک بنمایید و ساعت ها مشغول باشید! کاشی ها از بالای صفحه نمایش به سمت پایین در حال حرکت هستند که شما باید قبل از اینکه از پایین خارج شوند، ان ها را لمس کنید! با افزایش تعداد کاشی های خروجی، رفته رفته سرعت خروج کاشی ها افزایش پیدا می کند و هیجان دو چندان می شود! در کنار کاشی های مشابه؛ کاشی های بزرگتر با موزیک های دلربا نیز قرار خواهند گرفت که باید ان ها را به صورت طولانی لمس کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای موزیکال هستید بدون شک Magic Tiles 3 با طراحی و ساخت عالی اش نظرتان را جلب خواهد نمود!

ادامه مطلب

Chess Time Pro – Multiplayer v3.4.1.0 – بازی شطرنج آنلاین و چند نفره اندروید
قیمت 4.99 دلار – نسخه خریداری شده و رایگان تقدیم شما
پیشنهاد ویژه به دوستداران شطرنج

Chess Time Pro – Multiplayer نسخه پولی و خریداری شده یکی از محبوب ترین و عالی ترین بازیهای شطرنج از استودیوی Haptic Apps LLC برای اندروید است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و به درخواست شما عزیزان قصد داریک جدیدترین نسخه اش را معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای ورزشی شطرنج را به وجد بیاوریم! همه شمایی که در حال خواندن این پست هستید بدون شک با بازی شطرنج آشنایی دارید، بازی ای دونفره که بر روی صفحه ای تخت و با استفاده از مهره هایی با نام های شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز انجام می شود ؛ تا به امروز ده ها بازی مختلف شطرنج را در معرفی کرده ایم که همگی از بهترین ها بوده اند و با استقبال عالی روبرو شده اند و اما امروز نوبت به بازی متفاوت Chess Time Pro – Multiplayer رسیده است ؛ بازی ای که بر خلاف بازیهای مشابه در ان شما باید به صورت زنده و واقعی با کاربران آنلاین سراسر جهان به رقابت بپردازید! پس از نصب و اجرای بازی با صفحه ثبت نام برنامه روبرو می شوید که قادرید حسابی رایگان را بسازید و پس از آن وارد حساب کاربری تان شوید و با کاربران آنلاین سراسر جهان به صورت Live به بازی شطرنج مشغول شوید و یکی از بهترین بازیهای شطرنج اندروید را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Futurama: Worlds of Tomorrow v1.5.4 + Mod – بازی ماجراجویی جالب فیوچراما مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Futurama: Worlds of Tomorrow – فیوچراما: دنیای آیندگان بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی بازی سازی TinyCo برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در Futurama: Worlds of Tomorrow شما باید نیویورک را بار دیگر بسازید، با موجودات فضایی مبارزه کنید، به کاوش در سیاره های ناشناخته بپردازید و جهان را نجات دهید! وقت آن است که کمربندهایتان را ببندید و با یک حرکت انفجاری سفری فضایی را آغاز کنید! بازی Futurama: Worlds of Tomorrow شما را به گریه خواهد انداخت! البته نه از ناراحتی بلکه از شدت خنده! شما می توانید در نقش فرای، لیلا، بِندر و دیگر کاراکترهای محبوب از سری بازی های فیوچراما ظاهر شوید و از ماجراهای بامزه بازی لذت ببرید! چیزهای بامزه و عجیب و غریب در این بازی هیچ گاه تمامی ندارند! فکر می کنید بتوانید آینده ای ایمن را برای آیندگان رقم بزنید؟! بازی Futurama: Worlds of Tomorrow را دانلود و نصب کنید و خودتان جواب این سوال را پیدا کنید! داستان سری بازی های فیوچراما توسط David X. Cohen و با همکاری خالق سری سیمپسون ها یعنی Matt Groening نوشته شده است ؛ محیط هایی جدید، موجوداتی عجیب و غریب و داستان هایی باورنکردنی انتظارتان را می کشند! اگر از دوستداران سری بازیهای فیوچراما هستید، جدیدترین نسخه اش را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Badminton League v2.7.3123 + Mod – بازی محبوب اعتیاداور لیگ بدمینتون اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Badminton League – لیگ بدمینتون بازی جدید، جالب و اعتیاداور در سبک بازیهای ورزشی از استودیوی بازیسازی RedFish Games برای دستگاه ها اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Badminton League برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، جالب ترین و هیجان انگیزترین بازی بدمینتون که تا به حال دیده اید با امکان رقابت آنلاین را تجربه خواهید کرد! راکت تان را بردارید و چنان آبشاری بزنید که حریف تان نتواند هیچ مقاومتی از خود نشان دهد! ظاهر بدمینتون بازتان را به دلخواه سفارشی سازی کنید و با دوستان تان از طریق اینترنت یا حتی در شبکه رقابت کنید! وقت آن است که تبدیل به ستاره لیگ بدمینتون شوید! بازی جالب Badminton League علاوه بر استقبال بی نظیر توانسته امتیاز فوق العاده 4.8 از 5.0 را بر اساس هزاران رای بدست اورد که خود نشان دهنده محبوبیت ان نزد دانلود کنندگان است! اگر از علاقه مندان به بازیهای ورزشی و خصوصا بدمینتون هستید، بدون شک Badminton League با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

Assassin’s Creed: Rebellion v1.3.2 – جدیدترین بازی اساسین کرید اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (منابع نامحدود) به صورت جداگانه
بازی انلاین و اینترنتی است

Assassin’s Creed: Rebellion – اساسین کرید: شورش بازی جدید و خارق العاده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی محبوب Ubisoft Entertainment برای اندروید است که همین دو دقیقه پیش شاهد انتشار ان در گوگل پلی بودیم و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران و همزمان با انتشار ان را حضور شما دوستداران بازیهای خاص و منحصر به فرد اندروید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! بازی Assassin’s Creed Rebellion برخلاف عناوین قبلی این مجموعه برای اندروید، تجربه بصری منحصر به فردی به لطف سبک هنری جدید خود دارد و چهره های شخصیت ها را در سبکی جدید اما همچنان وفادار به سری Assassin’s Creed به شما نشان می دهد! بازی Assassin’s Creed Rebellion به شما اجازه ساخت انجمن برادری خود را می دهد، همچنین در بازی قابلیت مدیریت قلعه و انجام ماموریت های مخفیکاری بر ضد تمپلار‌ها نیز وجود دارد! در بازی بیشتر از 40 اساسین قابل بازی حضور دارد که از بین آن ها می توان به اتزیو، «اگیلار» (Aguilar)، «شاو یون» (Shao Jun)، «کلاودیا» (Claudia) و ماکیاولی اشاره کرد ؛ همچنین بیش از 20 شخصیت باز‌شدنی به طور انحصاری برای این بازی تولید شده اند! داستان بازی Assassin’s Creed Rebellion در کشور اسپانیا در بحره زمانی تفتیش عقاید مذهبی از طرف کلیسا جریان دارد ؛ شما باید ماموریت های مختلفی را انجام دهند که در نحوه شکل گیری اسسین ها تاثیر خواهد داشت! اسسین های جدید به‌ وسیله پیدا کردن قطعات DNA آن ها در قسمت داستانی یا با انجام ماموریت های قومی، قابل باز شدن هستند! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و مدیریتی با گرافیک خیره کننده و ساخت عالی هستید به هیچ وجه Assassin’s Creed: Rebellion را از دست ندهید!

ادامه مطلب

Town Village: Farm, Build, Trade, Harvest City v1.3.4 + Mod – بازی محبوب اندروید
نسخه اصلی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Town Village: Farm, Build, Trade, Harvest City بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای شبیه ساز مزرعه داری و شهرسازی از Sparkling Society Sims برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از یک میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Town Village برروی دستگاه اندرویدی تان، ترکیبی منحصر به فرد از بازی های شهرسازی و مزرعه داری با گرافیک کارتونی بسیار زیبا را به ارمغان می اورید! برای شهرتان خانه، مزرعه، کارخانه، سرویس های شهری و اسکله بسازید و مزارع شهرتان را مدیریت کنید! محصولات مزارع تان را برداشت کنید و بعد آن ها را بفروشید تا پول بیشتری بدست آورده و بتوانید از آن برای گسترش شهرتان استفاده کنید! تجهیزات مزرعه داری تان را ارتقا دهید و شهرتان را به یک کلان شهر با ساختمان هایی زیباتر تبدیل کنید! انواع و اقسام محصولات کشاورزی را تولید کنید، از مردمان شهر یا همسایگان تان سفارش بگیرید و با انجام سفارش های آن ها پول و امتیاز تجربه بیشتری به دست آورید! همچنین می توانید بناهای تزئینی مختلفی در شهرتان بسازید و ظاهر آن را منحصر به فرد کنید! اگر از شهرسازی لذت می برید و قبلا بازی های شهرسازی مشابهی را تجربه کرده اید قطعا از بازی Town Village نیز لذت خواهید برد! یکی از نقاط مثبت بازی Town Village نسبت به بازیهای مشابه پشتیبانی ان از زبان شیرین فارسی است که لذت بازی را برایتان دو برابر می کند!

ادامه مطلب

Age of Warring Empire v2.5.3 – بازی استراتژیک گرافیکی آنلاین اندروید + تریلر
امتیاز 4.3 از 5.0 و بیش از 50.000.000 دانلود از گوگل پلی تقدیم شما عزیزان
بازی آنلاین است

Age of Warring Empire – عصر جنگ های امپراطوری یک بازی پرطرفدار با بیش از 50 میلیون بازیکن از سراسر جهان در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Silent Ocean مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی استراتژیک به شمار می رود! در بازی Age of Warring Empire شما به عنوان فرمانده ی یک سرزمین می توانید به صورت دلخواه قلمروی خودتان را بسازید و با به کار گیری انواع سلاح های قدرتمند دشمنان خود را که بازیکنانی از جنس خودتان هستند را از بین ببرید. در هنگام شروع بازی قلعه ای ضعیف با وضعیتی آشفته به شما تحویل داده شده است  و وظیفه ی شما رسیدگی به تمامی بخش های آن خواهد بود و می بایستی با سرعت و دقت بالا قلمروی خودتان را بهبود ببخشید. انواع دشمنان مختلف در همان وضع آشفته به شما حمله می کنند و شما باید با استراتژی های خودتان آن را شکست دهید و به جمع آوری پول بپردازید! شما با کمک پول های بدست آمده می توانید آیتم های جدید را خریداری و قدرت خودتان را چند برابر نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید، Age of Warring Empire را امتحان کنید!

ادامه مطلب

Galaxy Control: 3d strategy v6.7.97 + Mod – بازی استراتژی نبرد کهکشان اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (غیرفعال بودن حمله دشمن + آسیب گسترده)
تست شده با اجرای بدون مشکل

Galaxy Control: 3d strategy بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی FX Games Media برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Galaxy Control: 3d strategy برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی استراتژی با تم فضایی، گرافیک سه بعدی و نبردهای سریع را تجربه خواهید کرد! مواد معدنی و اورانیوم را استخراج کنید، از برجک هایی با سلاح های لیزری، برجک های راکت انداز، توپ ها، مین ها و دیوارها برای دفاع از پایگاه خود استفاده کنید و ارتشی به غایت قدرتمند از نیروهای هوایی و زمینی تشکیل دهید تا بتوانید به کمک آن ها دشمنان و رقبا را سر به نیست کنید! با میلیون ها بازیکن دیگر از سراسر جهان به صورت آنلاین و واقعی مبارزه کرده و سعی کنید منابع شان را غارت و امتیاز شهرت شان را نصیب خودتان کنید! به طور کلی برای تبدیل به قدرت برتر در کهکشان تلاش کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژی هستید Galaxy Control: 3d strategy را از دست ندهید!

ادامه مطلب