سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی های برتر

Forge of Empires v1.117.3 – بازی استراتژی محبوب و جالب بنای امپراطوری مخصوص اندروید + تریلر
یک بازی استراتژی پرطرفدار و فوق العاده زیبا به درخواست شما عزیزان

Forge of Empires – بنای امپراطوری بازی محبوب، جالب و فوق العاده زیبا با طراحی منحصر به فرد در سبک بازیهای استراتژیک از InnoGames GmbH برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار به درخواست شما عزیزان، حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Forge of Empires کنترل شهری زیبا را بر عهده می گیرید و در نهایت تبدیل به رهبر کشوری در حال توسعه می شوید! کشور خود را از عصری به عصر دیگر رهبری کنید، به فناوری های جدید دست یابید، امپراطوری تان را گسترش دهید و داستانی حماسی را رقم بزنید! با دیگر بازیکنان وارد نبردهایی هیجان اور بشوید و توانایی هایتان را به عنوان یک فرمانده لایق و یک پادشاه به اثبات برسانید! بازی Forge of Empires بر اساس بازی موفقی با همین نام که در سال 2012 توسط استودیوی بازی سازی InnoGames برای مرورگرها عرضه شده، ساخته شده است! بازی Forge of Empires در سال 2013 برنده جایزه بهترین بازی رایانه ای عرضه شده برای مرورگرها در آلمان شد و هم اکنون نسخه اندرویدی اش پیش روی شماست!

ادامه مطلب

QB – a cube’s tale v1.1.0 (Full) – بازی پازل و جالب داستان مکعب مخصوص اندروید
قیمت 2.5 دلار و امتیاز کامل 5 از 5 در گوگل پلی تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

QB – a cube’s tale بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی بازیسازی Stephan Goebel برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.5 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی QB – a cube’s tale شما را به دنیایی ایزومتریک می برد، دنیایی که در ان با طیف گسترده ای از مکعب ها روبرویید و کنترل مکعب اصلی در دستان شماست و باید با انجام حرکت های درست انقدر پیشروی کنید تا به هدف اصلی تان برسید! در مسیر حرکت با طیف گسترده ای از موانع روبرو میشوید که برای عبور از ان ها باید از ذهن تان استفاده بکنید! هر سوایپ، یک حرکت برای مکعب خواهد بود و کنترلرهای لمسی به شما امکان هدایت و حرکت اسان مکعب را می دهند تا بتوانید به اسان ترین شکل ممکن معکب را پیش ببرید. چند مرحله ابتدایی بازی QB – a cube’s tale را به اسانی پیش خواهید برد و پس از ان مراحل دشوار تر از پیش می شوند و ممکن است برای صعود به مرحله بعدی، نیاز باشد چندین بار ان مرحله را تکرار کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای پازل و فکری اندروید هستید که علاوه بر حجمی ناچیز، به صورت عالی با یک گیم پلی خاص طراحی شده باشد بدون شک QB – a cube’s tale نظرتان را جلب میکند.

ادامه مطلب

The Tiger v1.3.4 + Mod – بازی شبیه ساز زندگی ببر درنده مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده)
تست شده با اجرای بدون مشکل

The Tiger – بــبــر بازی جدید و محبوب در سبک بازیهای شبیه ساز زندگی حیوانات از استودیوی محبوب Swift Apps LTD برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از صد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! به طور کلی The Tiger یک بازی شبیه سازی جالب مخصوص دستگاه های اندروید است که در آن می توانید نقش یک ببر درنده را بازی کنید و درست مثل بازی های نقش محور نیز می توانید ببرتان را ارتقا داده و مهارت هایش را افزایش دهید تا تبدیل به قوی ترین ببر جنگل شود! امکان بازی آنلاین در دو حالت مختلف نیز وجود دارد، یکی حالت مبارزه ای تک به تک و دیگری حالت شکار که در حالت اول با کاربران دیگری از سراسر دنیا می توانید مبارزه کنید و در حالت دوم در کنار هم به شکار بروید و حیوانات قوی تر از خود را نیز شکار کنید! همانطور که گفته شد در بازی The Tiger شما می توانید هم با کاربران دیگر به صورت آنلاین مبارزه کنید و هم در کنار هم به سلطان جنگل تبدیل شوید ؛ انتخاب با شماست! به هر حال یادتان باشد که در جنگل به این وسیعی هیچ گاه تنها نیستید! ببر خود را درست کنید ؛ کدام ببر مورد علاقه شماست؟! ببر آسیایی؟! ببر سفید؟! یا ببر طلایی نایاب!؟ انتخاب شما هر چه که باشد می توانید ظاهر ببرتان را هر طور که خواستید تغییر دهید! همه چیز در این بازی از مدل سه بعدی حیوانات گرفته تا طراحی محیط همه با دقت تمام و با رعایت تمام جزئیات انجام گرفته است ؛ نتیجه گرافیکی فوق العاده است که از همان ابتدا شما را در متن بازی قرار خواهد داد! اگر از علاقه مندان به بازیهای شبیه ساز زندگی واقعی حیوانات هستید بازی The Tiger را امتحان کنید!

ادامه مطلب

Last Day on Earth: Survival v1.7.2 + Mod – بازی دنیای آزاد “اخرین روز زمین” اندروید + مود
آپدیت جدید پنجشنبه 28 دی همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران
پیشنهاد ویژه

Last Day on Earth: Survival به فارسی “بقا در آخرین روز زمین” بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی Kefir برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و در مدت زمان کم بیش از پانصد هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود! در فضای دنیای آخرالزمان که پر از خطرها و تهدید هاست تفحص و جستجو کنید ؛ گروهی از بازماندگان را کنترل کنید و محل زندگی و زیستگاه خود را گسترش دهید و آن ها را مستحکم نمایید! با دوستان خود یک گروه بسازید و تلاش کنید زنده بمانید! هنگامی که پایگاه خود را ساختید آزادی مطلق را تجربه کنید! در مورد تکنولوژی های جدید تحقیق کنید، اسلحه های خود را به روزرسانی کنید و در جنگ های مختلف شرکت کنید تا بتوانید بر روی منابع کنترل داشته باشید! به هر طریقی تلاش کنید که زنده بمانید! پایگاه خود را در حالت آزادی مطلق و نیز با استفاده از آیتم های مختلف بسازید، یک پوشش محافظ برای سفر به قسمت های مختلف این دنیا برای خود ایجاد کنید، منابع مخنلف را برای خود جمع کنید و یا به محل زندگی و زیستگاه دیگر بازیکنان حمله نمایید و یکی از زیباترین بازیهای اکشن اندروید را تجربه کنید!

ادامه مطلب

Mini Guns 1.0.15 – بازی استراتژیک جالب و محبوب ارتش فسقلی ها اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.1 از 5.0 و میلیون ها دانلود از گوگل پلی – درخواستی شما
بازی اینترنتی و آنلاین است

Mini Guns – ارتش فسقلی ها بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای استراتژی از استودیوی بازیسازی Riposte Games & Co برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Mini Guns ارتشی قدرتمند از فسقلی ها را تشکیل دهید و برای شکست دشمنان گام در میدان جنگ بگذارید! دشمن معادن شما را به تصرف خود در آورده و قصد حمله به پایگاه شما را دارند ؛ سنگرهای شما اولین خط دفاعی تان محسوب میشوند که با تزریق سربازان و دیگر نیروهای کمکی ان را بیش از پیش مستحکم تر می کنید و با قدرت زیاد جلوی ان ها می ایستید! تانک ها، هلی کوپترها، بمب افکن ها و واحدهای انفجاری خود را به مصاف با دشمنان بفرستید و برای باز پس گیری معادن خود به جنگ مشغول شوید! همانند دیگر بازیهای استراتژیک، در بازی Mini Guns مشخصات جغرافیایی منطقه را بررسی می کنید و پس از ان مروری برروی نقشه انجام می دهید و با اتخاذ استراتژی های خاص دشمن را نابود می کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک هستید Mini Guns را از دست ندهید.

ادامه مطلب

Last Empire – War Z: Strategy – آخرین امپراطوری – جنگ زد بازی محبوب، پرطرفدار و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی im30.net برای اندروید است که به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار پیش روی شماست! بالاخره پایان بشریت از راه رسید و سیل زامبی ها روانه شهرها و خیابان ها شدند و جان انسان ها را یکی پس از دیگری میگیرند! شما رهبری گروهی از بازماندگان را بر عهده دارید و باید از خود و همراهان تان در برابر حمله ی زامبی ها محافظت کنید! دشمنان یا دوستان شما می توانند در هر جایی از دنیا باشند ؛ هر دقیقه احتمال حمله دشمنانی قوی و بیرحم و به غارت رفتن منابع تان وجود دارد! شما و دوستان تان باید استقامت کنید، دشمنان را شکست دهید و پول بیشتری به دست آورید تا بتوانید کنترل اوضاع را به بهترین شکل ممکن در دست بگیرید! مرگ و یا زندگی انسان ها هم اکنون به شما بستگی دارد و در دستان شماست! دنیایی که در آن هستید به یک رهبر و نه بیشتر نیاز دارد ؛ آیا آن رهبر شما خواهید بود!؟ ثابت کنید که می توانید آغازگر عصری جدید در تاریخ بشریت باشید! وقتی جنگی در میگیرد نمی توان فقط نشست و نگاه کرد ؛ باید کاری برای نجات بشریت انجام داد! عزم تان را جزم کنید و برای نجات بشریت تلاش کنید!

ادامه مطلب

Clash of Kings V3.19.0 – بازی پرطرفدار و فوق العاده “کلش آف کینگز” – یکی دیگر از محبوب ترین بازی های استراتژیکی اندروید!
بیش از 100.000.000 دریافت از گوگل پلی و امتیاز 4.0 از 5.0
آپدیت جدید 27 دی ماه 1396 همزمان با انتشار

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف کلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی همانند دیگر بازی های استراتژیکی همچون کلش آف کلنز شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید، البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید و بدنبال یکی از بهترین ها و پرطرفداترین های این سبک هستید به هیچ وجه Clash of Kings را از دست ندهید ؛ چرا که گرافیک اچ دی ؛ صداگذاری فوق العاده ؛ طراحی فوق العاده انیمیشن ها و به طور کلی ساخت عالی اش نظرتان را جلب خواهد نمود!

ادامه مطلب

Cooking Fever v2.6.3 + Mod – بازی مدیریت رستوران و آشپزی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (سکه و الماس نامحدود)
درخواستی شما عزیزان

Cooking Fever بازی محبوب، سرگرم کننده و اعتیاداور در سبک بازیهای آشپزی و مدیریت آشپزخانه از استودیوی Nordcurrent برای اندروید است که تا به امروز بیش از صد میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! اگر از علاقه مندان به بازیهای آشپزی هستید مطمئن باشید Cooking Fever مخصوص شما طراحی شده است، در این بازی شما می توانید مهارت های آشپزی خود در پختن غذاهای مختلف از فست فود و غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای چینی را به بوته آزمایش بگذارید! بیش از صد نوع مختلف از ماده غذایی در اختیار شما قرار دارد که از آن ها می توانید در غذاهایتان استفاده کنید! از وسایل آشپزخانه همچون قهوه ساز، برنج پز و فرهای مخصوص پخت پیتزا یا ذرت بو داده نیز قادرید بهره ببرید! با زیباسازی رستوران خود، به جذب مشتری های بیشتر بپردازید و با دادان شیرینی ها و کلوچه های رایگان به مشتری ها، لبخند را بر لبانشان بنشانید و ان ها را مشتری همیشگی تان بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مدیریت رستوران، آشپزی و پخت و پز هستید بازی Cooking Fever را امتحان کنید!

ادامه مطلب

Kings of Pool – Online 8 Ball v1.19.0 + Mod – بازی ورزشی محبوب پادشاه بیلیارد اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده
بازی اینترنتی و آنلاین است

Kings of Pool – Online 8 Ball از زیباترین، خوش ساخت ترین و محبوب ترین بازیهای ورزشی “بیلیارد” از استودیوی Uken Games برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است! همانطور که شما نیز می دانید بیلیارد از قدیم به عنوان ورزش مرفهین مطرح بوده و چند سالی است که این ورزش در ایران به صورت همگانی درآمده و بسیاری از افراد وقت خود را صرف بازی بیلیارد می کنند و از محبوب ترین بازیها به شمار می رود، در این میان ممکن است شما به دلیل مسائل کاری و یا وقت کم نتوانید این بازی زیبا را در طول روز یا هفته تجربه کنید، اینجاست که بازی فوق العاده زیبا و خوش ساخت Kings of Pool – Online 8 Ball را به شما پیشنهاد می دهد ؛ یکی از بهترین بازی های بیلیارد آنلاین، جهت و شدت ضربه به توپ را مشخص کنید، به توپ ضربه بزنید و توپ ها را یکی یکی داخل سبدهای میز بیلیارد بیاندازید! سطح خود را بالا ببرید، قفل توپ های سفید خاص را باز کنید و با بردهای بیشتر رده تان را در بین کاربران دیگر بازی بالا ببرید! با دوستان تان بازی کنید یا کاربران دیگری را از سراسر دنیا به چالش بکشید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! طراحی عالی بازی در کنار صداگذاری و گیم پلی رقابتی و اعتیاداور همگی باعث شده اند تا Kings of Pool – Online 8 Ball یکی از بهترین بازیهای بیلیارد باشد!

ادامه مطلب

The Sun: Origin v1.1.9 + Mod – بازی اکشن کنسولی و کم نظیر اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه اصلی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای کاملا افلاین

The Sun: Origin بازی جدید، فوق العاده زیبا و خارق العاده در سبک بازیهای اکشن از استودیوی بازیسازی AGaming+ برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها قبل با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای اکشن معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! بازی جالب و خوش ساخت The Sun: Origin در روزگاری جریان دارد که تشعشعات خورشیدی، دمای کره زمین را به شدت افزایش داده و از طرفی دولت طبق معمول بسیار دیر وارد عمل شده و درنهایت نمی تواند مانع انتشار فاجعه در سراسر دنیا شو! از آنجایی که به دست آوردن آب و غذا به مشکلی اساسی در این دنیای پسآخرالزمانی تبدیل شده، همین امر باعث از هم پاشیدن جوامع گذشته شده و آشوب و گرسنگی در همه جا بیداد می کند! از میان همین آشوب و به هم ریختگی، کم کم جوامع مستقل با قوانین مختلف شکل می پذیرد و شخصیت اصلی داستان که شما نقش آن را بر عهده خواهید داشت، میان یکی از همین جوامع متولد شده است! با در دست گرفتن سلاح خود ماجراجویی جدیدتان را اغاز کنید و از داشتن یک بازی اکشن شبیه Fallout لذت ببرید!

ادامه مطلب